Pagina's

zondag 2 maart 2014

Nog steeds in de ban van het waterverf gebeuren! Nu zag ik dat de challenge op het Dutch Card Lovers blog knoeien en kliederen is en dat was nu precies waar ik vandaag zin in had! De kleuren die ik in gedachten had komen mooi overeen met de challenge van CTD281 dus daar haak ik ook aan ;-)

 


Ik heb voor deze kaart een oude favoriet van Hero Arts van de plank gehaald samen met een tekststempel van Different Colors die ik ook vaak gebruik. Ik heb niet veel Nederlandse tekststempels maar voor sommige gelegenheden vind ik Engelse teksten niet zo passend. Ik zorg daarom altijd dat ik minimaal 1 kaart met deze tekst in de kast heb liggen zodat ik hem snel kan sturen als er iemand in mijn omgeving een tegenslag te verwerken heeft.

voor de achtergrond heb ik distress inkt en water op een plastic sheet gemengd en hier steeds mijn afdruk doorheen gehaald en gedroogd met de heattool tot ik tevreden was met het resultaat. Mijn handen hebben daardoor inmiddels dezelfde kleur als mijn kaart ha ha... gelukkig is het carnaval!




Groetjes & bedankt voor je bezoekje! Nicole

11 opmerkingen:

!neke zei

Hele mooie kaart!

kreamina zei

Mooi bedacht en prachtig kleurverloop!

Barbara zei

Gorgeous! Very bold and striking! Thanks so much for playing the Color Throwdown!

Joan Ervin zei

How beautiful....you have created such a fabulous background for the silhouettes!!! Thanks for joining us for the Color Throwdown Challenge!!!

Marjan zei

Een heel mooi en gloedvol kaartje, Nicole! Leuk dat je meedoet met DCL.

Margot zei

gaaf! hele mooie warme kleuren! bedankt voor het meedoen met de dcl!

Cornelie zei

Mooi zeg! Prachtige warme kleuren, en dat zwart doet het zo mooi!!

Sherri Scrapper zei

Ths is a nice artsy card!

Ellen zei

Hé Nicole, leuk je hier te zien bij DCL. Fantastische uitwerking van de opdracht. Groetjes Ellen

Angèle zei

Super mooi kaartje met spatjes!
Dank dat je meedoet bij DCL.

de zei

Your works are awesome! Greets from Poland