Pagina's

maandag 29 september 2014

Kerstkaarten

Geïnspireerd door de voorbeeldkaart van Yvonne (hier) wilde ik een kerstkaart maken met het papier van Graphic 45. Ik vind dit altijd prachtig vintage papier en heb in de loop der tijd al een aantal blokken aangeschaft maar ik gebruik het zelden. Ik vind het nl. heel moeilijk papier om te verwerken omdat het al zo een uitgesproken uitstraling en patroon heeft. Een hele uitdaging dus!

Dit is hem geworden:



Ook heb ik nog een kaart gemaakt met mijn nieuwe Hero Arts kerststempel. De kerstbal met het peace teken had ik al langer en past qua stijl perfect bij deze coole achtergrond stempel. Een simpel ontwerpje maar wel handig als ik een hele stapel moet gaan produceren.



Bedankt voor je bezoek & groetjes!!
Nicole

Challenges:
52 weeks of Christmas challengblog - gebruik een kerstman
Simon says Stamp work it wednesday - anything goes / Hero Arts


10 opmerkingen:

Feikje zei

Dankjewel Nicole voor je lieve en grappige reactie! Jou kaartjes zijn beide ook heel mooi geworden! Die tweede kaart simpel maar prachtig!

martina's kaartjes zei

hele leuke resultaten ! mooi
grtjs, martina
x

Thamar, zei

Hoi hoi

Weer een paar prachtige kaarten .
Die stempel is vet gaaf.
Hè en waar blijven nou die mooie lo???? Die mis ik zo snik snik.
Lief thamar

Anoniem zei

Hallo Nicole,

Dank voor je leuke reactie op mijn blog! Ik ben gelijk een kijkje komen nemen en je nieuwe volger...
Dit kaartje is erg leuk gemaakt!!!

Creatieve groetjes, Gaby

Teresa Kline zei

hi Nicole! darlin cards great job! so glad you played along with Simon Says Stamp Wednesday Challenge!

sparkle & shine *~*

Ingrid Reyners zei

Wat een leuke kerstkaart is het geworden Nicole, mooi de kerstman erop, en ook het papier met de Kerstmannen is erg leuk. Gezellig dat je mee doet met de challenge van 52 weeks off...groetjes, Ingrid.

Kirsty Vittetoe zei

So sweet and cute! Love these so much.

Kelly Latevola zei

These are super cute Christmas cards Nicole!!

Grietje Jansen zei

Hele leuke kerstkaart voor de uitdaging, leuk ontwerp ook.

Grietje

Anoniem zei

Oh my, you've reminded me that I really 'need' to start making some Christmas cards... aren't you amazing, I love them both, especially that funky peace design!