Pagina's

vrijdag 15 mei 2015

Simon Says Stamp May Card Kit #1, #2 & #3

Het grappige van deze kit was dat ik dit papier zelf nooit uit zou kiezen in een winkel. Maar toen ik er eenmaal mee aan de slag ging vlogen de kaarten uit mijn handen en ben ik zelf ook helemaal blij met het resultaat. Soms is het juist wel inspirerend om even uit je comfort zone te stappen.



De kit heeft als thema trouwkaarten maar meer dan twee trouwkaartjes denk ik voorlopig niet nodig te hebben dus daarna ben ik ondanks de leuke stempel en stickertjes toch maar overgestapt op verjaardagskaartjes wat ook heel prima lukt met dit papier. (wel voor meisjes dan, mannenkaarten gaan het niet worden deze maand!) 





Groetjes & fijn weekend alvast!!
Nicole

6 opmerkingen:

Dotty Jo zei

A gorgeous selection! There are some lovely elements in this kit and you've used them so beautifully, Jo x

Cornelie zei

Ook al in de goud sferen. Wij "Bij Oma Dee" ook al. Wellis waar ander papier, maar ook met gouden accenten.
Voor mij ook uit m'n comfort zone, maar ook gelukt.
Jouw kaarten zijn ook TOP!!

Je@net zei

Mooie papiertjes, Nicole. En wat een prachtige kaarten heb je ermee gemaakt.
Fijn weekend!

Gerdine zei

Mooi!!

lostinpaper zei

Nicole, these are all so wonderful, I just can't get enough gold at the moment!

Marjan zei

Wow, top kaartjes Nicole! Heel mooi en feestelijk!