Pagina's

zondag 23 april 2017

Doosje Aquarel

Afgelopen woensdagavond had ik een Stampin-Up workshop bij mij thuis. We gingen aan de slag met de prachtige stempelset Wetlands. Het mooie van dit soort stempels is dat je met een beetje aquareleren al snel de prachtigste resultaten krijgt. Je kon een spelt horen vallen toen de dames aan het schilderen waren!
Het doosje is een modelletje dat Judith mij tijdens de envelope-punchboard workshop bij oma Dee heeft geleerd. Ik heb de maten iets aangepast zodat de kaartjes er mooi in passen en hem in stijl versiert. Zo heb je meteen een leuk weggevertje... 






Stempels: Wetlands, Bohemian borders - Stampin Up! 
Stanzen: Stiched Shape framelets - Stampin Up!
Inkt: Divers -  Stampin Up!
Papier: Old Olive, Garden Green, Crumb cake - Stampin Up!
Verder: Envelope punch board - Stampin Up!

Groetjes & zonnige zondag nog!
Nicole

14 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi Nicole, dat is inderdaad een heel mooi weggevertje. Echt gaaf als cadeau aan iemand. De kaartjes met het beetje aquarelleren (je schrijft alsof het supersimpel is ;-)) zijn stuk voor stuk heel mooi!
GerJanne

Colien zei

Heel mooi, wat een prachtig geheel! Hele leuke stempels en toffe kleurtjes.
grtz. Colien

Margot zei

Prachtig!!!

Mariken zei

Wat had ik graag bij jouw deze workshop gedaan, zo gaaf is dit! En werken met aquarel is zo tof, het resultaat is prachtig! Tuurlijk waren die dames stil, zo relaxed, dat is het gewoon! Fijne avond!

Martina's kaartjes zei

Wat ziet dat er mooi uit.superz
Grtjs Martina

Nancy Soetaert zei

heel mooi gemaakt, tof kado-ideetje!!
nancy

Nota Bene zei

Prachtig! Inderdaad een erg leuk cadeautje in zo'n mooi doosje.
Groetjes, Nele

Je@net zei

Wauw...da's inderdaad een super mooi weggevertje. Heel leuk doosje en ook de kaartjes zijn super gaaf!

lostinpaper zei

What a a fantastic set of cards Nicole, the matching gift box just takes it over the top though!

!neke zei

Prachtig geheel !!!

Gerrina zei

Blijf dat een super stempelset vinden! Prachtige kaarten zijn het en zo mooi dat doosje erbij! Echt een gaaf kado zo! Groetjes, Gerrina

Dotty Jo zei

What a beautiful set! Jo x

Rhodé zei

Wat een mooi doosje! En prachtige kaartjes! Ik heb al een paar keer getwijfeld over die stempelset. Misschien toch maar eens aanschaffen, als hij nog in de catalogus staat!

Stella zei

Weggevertje? Ik zou hem eerst nog maar even houden en er van genieten!:) Wat is dit gaaf zeg! Ik vind werken met waterverf geweldig; op deze manier heb ik opeens veel meer "beeld" gekregen bij deze stempelset. Prachtig Nicole!