Pagina's

zondag 28 mei 2017

Babykaartjes 2

Na de limegroene babykaartjes nu dan de roze versies. Het eerste kaartje is een simpel tussendoor kaartje gemaakt met een papiertje van de Action, er zit een subtiel glittertje op. Ik heb al tijden niet meer geborduurd op kaartjes omdat ik (heel lui) vaak stansen met een stikrandje gebruik maar dit kaartje had het toch net even nodig. Het was ook wel weer even heel lekker om te doen!



Stempels: Moon Baby- Stampin Up!
Stanzen: Hartje - Lawn Fawn 
Inkt: Crumb cake- Stampin Up!, 
Papier: Crumb cake Stampin Up! Bloemetje van de Action
Verder: Borduurgaren, Nuvo Crystal drops Carnation Pink

Het tweede kaartje hebben we op de workshopavond gemaakt en heeft een beschuitje met echte muisjes... (sorry voor de slechte foto's!) 




Stempels: Global greetings Dutch - PTI, Moon baby - Stampin Up!
Stanzen: Stitched shapes, 1 
Inkt: Crumb cake- Stampin Up!,  1 3/4 circle punch, Tag topper punch - Stampin Up
Papier: whisper White, Flirty Flamingo, Powder Pink, Stampin Up! 
Verder: Lint in powder Pink, embossing folder - Stampin Up!  

Het laatste project was een klein doosje. Ik wilde eigenlijk een leuke verpakking voor kleine babysokjes maken maar toen ik bij de KIK was om even snel wat sokjes te scoren vond ik ze allemaal zo lelijk! Hele felle kleuren met schreeuwerige plaatjes erop... niet mijn ding. Gelukkig lagen er wel lieve slabbetjes met konijntjes er op. Ik heb dus maar een ander modelletje verzonnen om het slabbetje te verpakken. Met een raampje! 


Laat die babies maak komen ik heb voorlopig weer genoeg babykaartjes op voorraad.

Truus was overigens heerlijk gisteravond! Volgepropt met knoflook en citroen langzaam gegaard op de BBQ, salade en een wit wijntje er bij.. en het leven is goed!

Groetjes & zonnige zondag! (rustig aan vandaag!!) 
Nicole


16 opmerkingen:

Kaartenkraam zei

Wat een leuke babykaarten heb je allemaal gemaakt, ik heb even teruggekeken.
Het doosje vind ik ook erg mooi geworden!

groetjes van Ank

Jolanda zei

😂 arme truus . Maar je kaartrn en doosje zijn weer helemaal geweldig.

Cornelie zei

Heb ik ook wel last van, lui, ;-)) haha, maar soms hebben we de geest!
Ik vind je baby kaartjes, shaker en doosje, mooooiiii allemaal!! Tof Nicole!
Ik hou van baby kaartjes....ik heb nog een heel leuk blokje, nieuw liggen.....

Evy G zei

En deze kaartjes heb ik natuurlijk ook weer gepind! Superleuke ideetjes! Dat raampje met muisjes maakt het helemaal af!

Je@net zei

Wat een super schattige kaarten en ook een enig doosje.
Ondanks de warmte toch lekker bezig, Nicole. Moet zeggen dat er hier weinig uit m'n handen kom. Haha...wel heerlijk zitten lezen. Gisteren maar liefst twee boeken uit gelezen :o)

Ellen zei

Het leven is zeker goed! En jouw kaartjes en doosje zijn enig. Kan je helaas niet helpen qua baby's ;-)

Mariken zei

O ja, ik ben ook gek op baby's, niet zelf meer, maar wel om haaksels en kaartjes aan kwijt te kunnen!! Je hebt weer fantastische kaartjes en een doosje gemaakt voor de allerkleinste onder ons!!

GerJanne zei

Ha daar ben ik weer. Ok deze zijn weer heel leuk! De beschuit met muisjes is zo gaaf. Zeker weten dat de nieuwe ouders het een enorme verrassing vinden als de enveloppe open gaat.
Het doosje is ook zo tof! Heel leuk idee.
En de komende week, anderhalve week kun je misschien nog een andere Truus soldaat maken.....het schijnt prachtig weer te blijven.
Doeidoei,
GerJanne

Gerrina zei

Die 1e vind ik super leuk! En de 2e en het doosje dan weer lief! Ze zien er allemaal helemaal mooi uit! Groetjes, Gerrina

Colien zei

Mooie, lieve kaartjes en doosje! En ook die van gisteren zijn erg geslaagd!
Heerlijk dat jullie hebben genoten van Truus, lekker dat langzaamaan laten garen!
grtz.Colien

Dotty Jo zei

You are so talented! Jo x

Aletta zei

Superleuk en mooi weer allemaal !!!!

Margo zei

Wat een schattige kaartjes en wat is het doosje mooi !

Danielle zei

Erg leuk, deze "baby-serie"! Die stempelset ga je vast nog vaak gebruiken, erg mooi! Haha, Truus op de bbq, ik was net met mijn tante Truus aan het appen dus die was het gelukkig niet :-) Grappig, hoe je in de familie meteen weet wat je bedoeld met bepaalde namen en uitdrukkingen!

Rhodé zei

Oh, wat een geweldige dingen weer! Dat doosje ga ik onthouden. Maar ook die shakercard is super!

Marjan zei

Mooi en zo schattig, die shaker vind ik ge-wel-dig!!